Pronađi odgovor

Najčešća pitanja i odgovori

Kako mogu poručiti?

Naše proizvode možeš poručiti kao gost, ili registrovan korisnik. Potrebno je da odabereš proizvode, ubaciš u korpu, i ostaviš potpune podatke kako bi porudžbina bila kompletna, a mi ćemo se potruditi da ti paket stigne u što kraćem roku: porudžbine do primljene do 12h će biti otpremljene istog dana (osim u slučaju velikih gužvi), porudžbine primljene nakon 12h otpremaju se narednog radnog dana.

Gde se nalazi moj paket?

Status svog paketa možeš proveriti uz pomoć broja pošiljke koji ćeš dobiti u viber poruci direktno od Dexpress. Ukoliko ne dobiješ poruku, uvek nas možeš kontaktirati na +381658047888 i mi ćemo to proveriti umesto tebe.

Da li mogu da zahtevam slanje drugom kurirskom službom?

Da! Dexpress je služba sa kojom mi inamo ugovor, ali na zahtev možemo poslati i drugim kurirskim službama. Imaj u vidu da u tom slučaju može da se desi da paket bude isporučen nešto kasnije.

Da li postoji dostava "danas-za-danas"?

Nažalost ne. Kurirskim službama nismo u mogućnosti da šaljemo po principu "danas-za-danas".

Koji su načini plaćanja?

Postoji dva načina da platiš svoj paket, kuriru pri preuzimanju paketa, ili uplatom na račun pre slanja paketa.

U slučaju uplate na račun, paket se šalje nakon što se uplata evidentira. Ukoliko ti je hitno, uvek nam možeš poslati dokaz o uplati putem neke od naših društvenih mreža: viber, whatsapp, instagram...

Šta da radim ukoliko primim oštećen paket, ili je sadržaj u paketu oštećen?

Prilikom prijema paketa dobro obrati pažnju na stanje samog paketa i proizvoda koji se nalaze unutra. Ukoliko ti je dostavljen oštećen paket, istog momenta možeš vratiti kuriru, tj. odbiti pošiljku. U takvom slučaju i u slučaju oštećenja proizvoda unutra, molimo da nas odmah kontaktiraš na +381658047888 , najkasnije u roku od 24h, kako bismo blagovremeno mogli da reagujemo i bili u mogućnosti da ti proizvode zamenimo ili vratimo novac.

Da li mogu da vratim ili zamenim proizvode kupljene online?

Proizvode je moguće vratiti u roku od 14 dana, SAMO ukoliko nisu otvarani i nisu korišćeni. Ukoliko jesu, nažalost povrat proizvoda ne možemo da prihvatimo. Proizvode možeš zameniti proizvodom iz iste cenovne kategorije ili možeš vratiti celokupnu porudžbinu, zajedno sa fiskalnim računom i specifikacijom, i iznos će biti refundiran odmah po prijemu. Bilo da želiš zamenu ili odustaješ od porudžbine, potrebno je da nas kontaktiraš na +381658047888 . Nakon provere svih proizvoda, kontaktiraćemo te radi daljih akcija.

Da li mogu da otkažem porudžbinu?

Naravno! Ukoliko se iz bilo kog razloga predomisliš, i želiš da otkažeš svoju porudžbinu, u što kraćem roku nas kontaktiraj kako bismo stopirali ili otkazali proces pakovanja.

Ako imaš pitanje...

Kontaktiraj nas

Only Nails D.O.O
Ščerbinova 2a Čukarica,
Banovo Brdo
PIB 113517995
MB 21881678

Telefon: +381658047888
Email: office@onlynails.rs